tag:blogger.com,1999:blog-8967213548506364928.post7047923164851176004..comments2023-10-09T18:01:34.706+03:00Comments on Αστυάνακτας: ΘΡΑΣΥΔΕΙΛΗ ΕΠΙΘΕΣΗ ΡΑΤΣΙΣΤΩΝαστυάνακταςhttp://www.blogger.com/profile/11613756950887511851noreply@blogger.comBlogger7125tag:blogger.com,1999:blog-8967213548506364928.post-8208448106920233082008-07-30T12:35:00.000+03:002008-07-30T12:35:00.000+03:00@FractalΚατ' αρχάς ο Αστυάνακτας είναι ψευδώνυμο! ...@Fractal<BR/>Κατ' αρχάς ο Αστυάνακτας είναι ψευδώνυμο! Πως το διάλεξα; Απλά θεώρησα ότι ο Αστυάνακτας από μία παραφροσύνη της ιστορίας ενώ φαίνεται ότι κατακρημνήστηκε από τα τείχη της Τροίας,διέφυγε και τώρα μας τα διηγείται διαφυλάσοντας τη μνήμη και τη μυθολογία του πατέρα του Έκτορα. Παραμένει δε μαχητής "τοις ενδον ρήμασι πειθόμενος", αγωνιστής μέσα στις νέες συνθήκες κόντρα στην ίδια την ιστορία που τον θεωρεί δολοφονημένο ήδη από βρέφος. Η Ανδρομάχη είναι επίσης αυτή που μάχεται. Άλλωστε άφησε και ένα ποστ στο μπλογκ μου. Φίλος μου επίσης είναι και ο Αν.Γ...που μου στέλνει συχνά mail τα οποία εξ αυτών κάποια τα δημοσιεύω. Αυτή ήταν η σκέψη μου...<BR/>Για τα υπόλοιπα περι Μαρξισμού και χριστιανισμού θα θελα να προσημειώσω ότι είμαι Μαρξιστής, όχι ορθόδοξος, γιατί το ορθόδοξος είτε είσαι μαρξιστής είτε χριστιανός έχει ως αποτέλεσμα το δογματισμό. Όπως θα είδες την περίφημη συνέχεια , μάλλον την αμφισβητώ...Η αγάπη και εμπιστοσύνη στον άνθρωπο είναι σίγουρη.Αλλοιώς....<BR/>θα επανέλθω.αστυάνακταςhttps://www.blogger.com/profile/11613756950887511851noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-8967213548506364928.post-33880006054845062752008-07-30T11:43:00.000+03:002008-07-30T11:43:00.000+03:00Μπράβο!!!!Μας διευκολύνεις. (για την λεκτική επαλή...Μπράβο!!!!<BR/>Μας διευκολύνεις. (για την λεκτική επαλήθευση) <BR/>Με τις παρατηρήσεις σου σχετικά με τον Κόντογλους είδες τι έγινε!!! Απολάκάλυψη..Αξίζει λοιπόν να κουβεντιάζουμε...ήρεμα και απλά (κατά τον ποιητή). Αλλά δεν κατάλαβα γιατί οι θέσεις ενος άθεου Μαρξιστή (όπως αυτοαποκαλείσαι) να μην μπορούν να συναντηθούν με την αντίληψη ενός Χριστιανού. "Εν αρχή ειν ο ΛΟΓΟΣ" Ο Λόγος με την ένια της ΑΙΤΙΑΣ. Αυτός ο λόγος είναι κοινός και στους δυό. Η αγάπη προς τον άνθρωπο. Ανεξάρτητα αν αυτή προσεγγίζεται από διαφορετικά μονοπάτια. Θέλω να κουβεντιάζω περισσότερο μαζί σου..<BR/>Πες μου. Τον πατέρα σου τον λένε Έκτωρα η την μητέρα σου Ανδρομάχη?. Η και τα δύο. Πως διάλεξες αυτό το ψευδώνυμο? Ή δεν είναι ψευδώνυμο?. Ή και τα δύο..<BR/>Εγώ είμαι ένα fractal..Μιά μικροκλασματική απεικόνηση της ίδιας της ζωής, χωμέν- στην κώχη του ματιού μιας γοργόνας που είναι σκαλισμένη στο ακρόπρορο του τρεχαντηριού που αιώνες τώρα ταξιδεύει στο Αιγαίο.. Όχι πως δεν με στεγνώνει η ζέστη. Μα τα υλικά μου είναι υψηλής αντοχής...Ορυκτό που γίνεται νερό και νερό που γίνεται ορυκτό.. Όλα αλλάζουν μα τίποτα δεν χάνεται.. (κατά τον Ηράκλειτο) Από εδώ μπορώ να παρακαλουθώ τις αιώνιες μεταλλαγές της ζωής.. Πως ο αέρας και το φως γίνεται τέχνη, πως η αναζήτηση της ζωής γίνεται αμάρτημα...πως..πως ..πως...Είπα πάρα πολλά. Αν υπάρχει η όχι λόγος θα φανεί στη ρότα του τρεχαντηριού.. Νάσαι καλά.fractalhttps://www.blogger.com/profile/08968489499797377517noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-8967213548506364928.post-56807149060609734182008-07-30T11:42:00.000+03:002008-07-30T11:42:00.000+03:00Μπράβο!!!!Μας διευκολύνεις. (για την λεκτική επαλή...Μπράβο!!!!<BR/>Μας διευκολύνεις. (για την λεκτική επαλήθευση) <BR/>Με τις παρατηρήσεις σου σχετικά με τον Κόντογλους είδες τι έγινε!!! Απολάκάλυψη..Αξίζει λοιπόν να κουβεντιάζουμε...ήρεμα και απλά (κατά τον ποιητή). Αλλά δεν κατάλαβα γιατί οι θέσεις ενος άθεου Μαρξιστή (όπως αυτοαποκαλείσαι) να μην μπορούν να συναντηθούν με την αντίληψη ενός Χριστιανού. "Εν αρχή ειν ο ΛΟΓΟΣ" Ο Λόγος με την ένια της ΑΙΤΙΑΣ. Αυτός ο λόγος είναι κοινός και στους δυό. Η αγάπη προς τον άνθρωπο. Ανεξάρτητα αν αυτή προσεγγίζεται από διαφορετικά μονοπάτια. Θέλω να κουβεντιάζω περισσότερο μαζί σου..<BR/>Πες μου. Τον πατέρα σου τον λένε Έκτωρα η την μητέρα σου Ανδρομάχη?. Η και τα δύο. Πως διάλεξες αυτό το ψευδώνυμο? Ή δεν είναι ψευδώνυμο?. Ή και τα δύο..<BR/>Εγώ είμαι ένα fractal..Μιά μικροκλασματική απεικόνηση της ίδιας της ζωής, χωμέν- στην κώχη του ματιού μιας γοργόνας που είναι σκαλισμένη στο ακρόπρορο του τρεχαντηριού που αιώνες τώρα ταξιδεύει στο Αιγαίο.. Όχι πως δεν με στεγνώνει η ζέστη. Μα τα υλικά μου είναι υψηλής αντοχής...Ορυκτό που γίνεται νερό και νερό που γίνεται ορυκτό.. Όλα αλλάζουν μα τίποτα δεν χάνεται.. (κατά τον Ηράκλειτο) Από εδώ μπορώ να παρακαλουθώ τις αιώνιες μεταλλαγές της ζωής.. Πως ο αέρας και το φως γίνεται τέχνη, πως η αναζήτηση της ζωής γίνεται αμάρτημα...πως..πως ..πως...Είπα πάρα πολλά. Αν υπάρχει η όχι λόγος θα φανεί στη ρότα του τρεχαντηριού.. Νάσαι καλά.fractalhttps://www.blogger.com/profile/08968489499797377517noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-8967213548506364928.post-31063540655979115912008-07-30T11:04:00.000+03:002008-07-30T11:04:00.000+03:00fractal,ην έβγαλατην λεκτική επαλήθευση!fractal,ην έβγαλατην λεκτική επαλήθευση!αστυάνακταςhttps://www.blogger.com/profile/11613756950887511851noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-8967213548506364928.post-89491986126554771202008-07-29T19:02:00.000+03:002008-07-29T19:02:00.000+03:00ΑΣτυάναξ. Πέρασα μόνο για να σου πω τον ενθουσιασμ...ΑΣτυάναξ. Πέρασα μόνο για να σου πω τον ενθουσιασμό μου που ανταμόσαμε. Είμαι όμως βιαστικ- . Το βράδυ θα μιλήσουμε πάνω σε αυτά που γράφεις αν και δεν έχω να πω πολλά, γιατί συμφωνώ στα περισσότερα από όσα αναφέρεις στο blogg moy. Αχ αυτή η λεκτική επαλήθευση που βλέπω κάτω. Δεν μου αρέσει.Δεν είναι για βιαστικούςfractalhttps://www.blogger.com/profile/08968489499797377517noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-8967213548506364928.post-53665006661554902892008-07-29T14:04:00.000+03:002008-07-29T14:04:00.000+03:00Να σου πω κάτι αλέκα.Τις περισσότερες ΄φορές είτε ...Να σου πω κάτι αλέκα.Τις περισσότερες ΄φορές είτε το θέλουμε εμείς ή ο Τσίπρας, τα πράγματα πηγαίνουν από μόνα τους. Αυτοί οι άνθρωποι κάνουν την επιλογές τους.Θα αφομοιωθούν εφόσον το Θέλουν ότι κι αν κάνουμε εμείς.αστυάνακταςhttps://www.blogger.com/profile/11613756950887511851noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-8967213548506364928.post-59488003888639599492008-07-29T13:32:00.000+03:002008-07-29T13:32:00.000+03:00Έχεις καταλάβει φαντάζομαι ότι το θέμα με απασχολε...Έχεις καταλάβει φαντάζομαι ότι το θέμα με απασχολεί πολύ γι΄αυτό και στους Γεφυρισμούς το αναφέρω συχνά ή και αφήνω αιχμές ακόμη και στα αφιερώματα ή στα σχόλιά μου για διάφορα πρόσωπα.<BR/>Ξέρεις όμως Αστυάνακτα, έχω την αίσθηση ότι μολονότι η Αριστερά και ειδικότερα ο ΣΥΝ, έχουν ξεκαθαρισμένη θέση στο ζήτημα των μεταναστών χωρίς υστεροβουλίες ψηφοθηρικές, επικοινωνιακά δεν το περπατάμε καλά το πράγμα.<BR/>Λ.χ. εμένα προσωπικά η κίνηση του Τσίπρα δεν με ικανοποίησε ιδεολογικά. Και να σου πω το λόγο. Πιστεύω πως οι μετανάστες δεν πρέπει να αφομοιωθούν από την ελληνική κοινωνία. Απλά πρέπει να ενταχθούν και να αντιμετωπίζονται ισότιμα. Αυτή λοιπόν η παρουσία της μετανάστη δίπλα στον Πρόεδρο, επαναλαμβάνω εμένα προσωπικά, με οδήγησε σε σκέψεις αφομοίωσης. Μπορεί να επιλέχθηκε συμβολικά, το καταλαβαίνω αλλά ο πολύς συμβολισμός θεωρώ ότι μας απομακρύνει από την ουσία του θέματος και εδώ δεν έχουμε να κάνουμε με τέχνη.. δυστυχώς. <BR/>Καταλαβαίνω ότ πρόκειται για μεγάλη κουβέντα αλλά θεώρησα σωστό να καταθέσω την άποψή μου μια κι εγώ δεν αγωνίζομαι συμβολικά για τους ανθρώπους αυτούς ούτε περιστασιακά. Καθημερινά και επί της ουσίας που για μένα συμπνυκνώνεται σε μια φράση: απαξίωση του ανθρώπου.<BR/>Σε χαιρετώ<BR/>Θα είμαι εδώ για λίγες μέρες αλλά και μετά θα συνεχίσω, ελπίζω, το blogging λίγο πιο αραιά.<BR/>ΚαλημέραAnonymousnoreply@blogger.com